Ecomensen zijn vaak irritante gelijkhebbers!

Waar een misklik al niet toe kan leiden. Ik wilde onderstaand bericht posten in een sociale-permacultuur-groep die ik mede beheer. Door een misklik plaatste ik het op mijn eigen tijdlijn. Ik kreeg er allerlei leuke reacties op (een ‘happy accident’ aangezien mijn eigen tijdlijn een paar jaar langer bestaat dan die groep en zo meer vrienden kent, waardoor er wellicht nog meer reacties kwamen). Hieruit kwam onder meer naar voren dat de stelling die ik had afgeleid uit diverse gesprekken die ik in voorgaande maanden had gehad: “Ik wil niet in een ecodorp wonen want dat vind ik te religieus, …

Lees verder