Water, indianen en het internet
Heb je in de nazomer ook af en toe gedacht… En nou kan-ie wel weer met die regen? Een collega-tuinier op onze volkstuin-vereniging merkte op dat het zestig uur achter mekaar door had geregend! Mijn collega Lucas Brouns maakte deze gastblog (oorspronkelijk gepubliceerd op diens Oefenboerderij.nl). Mag ik ja hiermee veel leesplezier wensen? Maranke Spoor Water, indianen en het internet Je kent de consequenties in stedelijke omgevingen: de riolen kunnen de hoeveelheden, vooral bij hoosbuien inderdaad, amper aan. Als ze overstromen komt er ongezuiverd rioolwater in het grondwater. In een laaggelegen wijk van Amsterdam is daarom deze wadi aangelegd, die …